Magazyn architektoniczny : 7 sposobów na przekształcenie kultury studyjnej i przeniesienie jej do 21 wieku

Dzięki uprzejmości strony internetowej Departamentu Architektury Uniwersytetu Waszyngtońskiego, http://arch.be.washington.edu/ W pośmiertnym eseju z 1990 r.
Czarna skrzynka: tajne zawody architektury ., Reyner Banham ostrzegł przed korodującym trendem architektury w kierunku izolacji się z dyskusji poza dyscypliną.
Dziesiątki lat później architektura znajduje się w jeszcze gorszym stanie.
Pomimo zmienionego globalnego kontekstu, pozostaje ten sam paternalistyczny model kultury studyjnej, który istniał od czasów Beaux Arts.
.
Kultura studyjna ., obecnie praktykowana, promuje przestarzałe i parafialne zrozumienie tego, jak powstaje wiedza projektowa, ceniąc doświadczenie w zakresie syntezy i obrazu nad procesem i praktyką.
Wpływa także na zdrowie i dobre samopoczucie studentów.
Ponad dziesięć lat temu AIAS (Amerykański Instytut Architektury) i NAAB (Państwowa Rada ds.
Akredytacji Architektonicznej) stworzyły nowy wymóg akredytacji, wymagający od wszystkich szkół zajęcia się tymi konkretnymi problemami poprzez pisemną politykę dotyczącą kultury studyjnej i uczenia się.
Jednak wiele szkół architektonicznych w całym kraju nadal nie kształci studentów o tej polityce ani nie wydaje się jej przestrzegać.
Podczas gdy są z pewnością kreatywne mocne strony i uogólniona koleżeństwo wspierane przez tradycyjne modele studyjne, nie przygotowują adekwatnie uczniów do poruszania się po globalnej teraźniejszości.
Uważamy, że istnieje pilna potrzeba rekonfiguracji instytucji studyjnej w celu zajęcia się pilnymi kwestiami akademickimi i zawodowymi naszych czasów.
Przedstawiamy to, co uważamy za wiodące zasady, które muszą informować o postępowej kulturze studyjnej: agencja, równowaga, elastyczność, różnorodność, interaktywność, interdyscyplinarność i zrównoważony rozwój.
Mamy nadzieję, że te zasady pobudzą debatę i bardzo potrzebne działania na rzecz fundamentalnej transformacji kultury studyjnej.
Agencje studenckie są pod ogromną presją społeczną, ekonomiczną i kulturową w szkole.
Z tego powodu większość z nich nie zdaje sobie sprawy, że mogą mieć znacznie większą aktywność w kształtowaniu swojej edukacji.
Domyślną tendencją jest to, że uczniowie bezkrytycznie akceptują przesłanki w danym programie nauczania, programie nauczania lub problemie ze studiem, negując w ten sposób stawkę.
Ta akceptacja wydaje się być niezbędna, aby skupić się na zadaniu, podobnie jak działa podwładny w profesjonalnym biurze.
Nie ma to w żadnym wypadku charakteru pejoratywnego, ale raczej podkreślenia, że te zachowania są tak wpajane, że uczniowie często nie zdają sobie sprawy z tego, jak mało kształtują lub biorą w nich udział.
To nas błaga, abyśmy zapytali, jaką rolę mogą odegrać członkowie wydziału, pomagając uczniom w realizacji ich misji i wykorzystaniu ich.
Umowa na studia (patrz elastyczność) jest jednym ze sposobów interweniowania w tej relacji, ale inne są potrzebne, aby rozwinąć kulturę działania, która może przełożyć się na zaangażowany zawód.Balance Ostatnie badania na temat zdrowia psychicznego w szkole architektury malują ponury obraz doświadczenia kultury studyjnej.
Pomysł, który.
Całonocne.
stanowią niezbędną część każdego harmonogramu prac projektu, jest przyjętą i często oczekiwaną praktyką.
Podczas gdy niewielu profesorów uważa, że jest to mądre wykorzystanie czasu, wśród studentów praktyka przebywania całą noc, czasami wiele nocy, aby dotrzymać terminów, trwa.
To, że większość budynków szkolnych w architekturze utrzymuje całodobową dostępność, nie wspomaga sprawy.
Podręcznik NAAB jest całkiem jasny, jeśli chodzi o wsparcie zrównoważonego życia, jednak porady są zwykle ignorowane.
Architekci z Virtruvius do Le Corbusier twierdzili, że ponoszą odpowiedzialność za nauczanie społeczeństwa, jak prowadzić produktywne, pełne życia życie.
Ale jeśli architekci nie są w stanie utrzymać tych standardów we własnym zakresie, to nadal utrzymuje się wysoki poziom hipokryzji.
Utrzymanie zdrowego, zrównoważonego życia jest kluczowym komponentem kultury studyjnej XXI wieku.
Elastyczność Mimo że studio architektury wciąż jest miejscem dla szeregu twórczych transakcji, sposoby, w jakie uczniowie pracują, są często informowane przez odziedziczone nawyki ograniczające.
Jako nauczyciele uczymy studentów, jak być zwinnymi myślicielami i projektantami, poruszając się między różnymi platformami cyfrowymi, oprogramowaniem do modelowania i mapowania oraz ulepszając ich publiczną prezentację.
Ale co to znaczy być elastycznym, jeśli chodzi o równowagę między życiem a pracą.
A co ważniejsze, w jaki sposób uczniowie uczą się być elastyczni.
Przekształcanie zakorzenionych praktyk może być niewiarygodnie trudne, ale ustanowienie wynegocjowanej umowy jest obiecującą metodą katalizowania zmian.
W klasie studyjnej prowadzonej przez współautorkę tego artykułu, Lori Brown, na Uniwersytecie Syracuse zeszłej jesieni, Brown zaproponował kontrakt z jej studentami drugiego roku studiów licencjackich.
Otwarte negocjacje ze wszystkimi studentami, podstawowe zasady obejmowały zakaz całonocnych, a także SMS-y i oglądanie filmów w czasie zajęć studenckich.
Uzgodniono również uzgodniony harmonogram, umożliwiający uczniom pracę i przystosowanie ich do zajęć pozalekcyjnych, które są czujne i dobrze wypoczęte.
Różnorodność Studio XXI wieku
[więcej w: podłogi drewniane, deski na podłogę, Deska Podłogowa ]

Powiązane tematy z artykułem: Deska Podłogowa deski na podłogę podłogi drewniane