Architektura: Wodorosty, sól, ziemniaki i więcej: Siedem niezwykłych materiałów z zastosowaniami architektonicznymi

The.
Saltygloo.
Projekt to igloo wykonane z drukowanych półprzezroczystych modułowych płyt solnych.
Obraz.
Matthew Millman Poniższy artykuł został przedstawiony przez Blogu Materials.
W tym artykule, pierwotnie opublikowanym przez Metropolis Magazine, Lara Kristin Herndon i Derrick Mead badają siedem innowacyjnych materiałów architektonicznych i projektantów.
Niektóre materiały są produktami ubocznymi, niektóre pomagają budynkom oddychać, a jeden przechodzi od druku 3D do druku 4D.
Kiedy Arthur C.
Clarke powiedział, że jakakolwiek zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii, mówił z punktu widzenia widza nie magik.
Jak pokazuje nasza lista inteligentnych materiałów, technologia rozwiązuje trudne problemy, ale dotarcie tam wymaga czegoś więcej niż tylko fali magicznej różdżki.
Każdy z poniższych projektów wychodzi poza proste odpowiedzi.
Niezależnie od tego, czy jest to nowy sposób patrzenia na stare problemy, nowy materiał maksymalizujący efektywność starej techniki, czy nowa metoda wykorzystania potencjału bogatego lub niewykorzystanego zasobu, tutaj jest siedmiu innowatorów, którzy czerpią technologię z obszaru science fiction.
Obiekty do otworzenia: druk 3D z solą, drewnem, papierem itp.
Nie interesowało nas drukowanie trójwymiarowe.
– mówi Ronald Rael, współzałożyciel firmy Virginia San Fratello z Emerging Objects, firmy projektowo-badawczej, która opracowuje nowe materiały do druku trójwymiarowego.
– Ale obaj jesteśmy profesorami, więc technologia była w pobliżu.
I zaczęliśmy eksperymentować.
San Fratello, zwycięzca Metropolis Next Generation w 2006 roku, i Rael, autor Architektury Ziemi, zaczęli od gliny.
.Stamtąd,.
mówi: przeszliśmy do kruszyw na bazie piasku, mieszanek betonowych, a następnie drewna. Rael wyszukuje całe środowiska stworzone przez produkcję dodatków.
Emerging Objects oferuje już szereg opcji, od wytrzymałych cementowo-polimerowych cegieł w skomplikowanych geometrycznych kształtach, po drewno, czekoladę, papier, sól, nylon i akryl.
Jego Saltygloo.
Igloo wykonane z modułowych paneli solnych pokazuje, jak drukowane materiały mogą wzbudzać zainteresowanie i dodawać funkcjonalności do wnętrza.
Przy tak szerokiej gamie dostępnych materiałów, w jaki sposób Rael i San Fratello identyfikują taki, który zasługuje na dalsze śledztwo.
.
Jesteśmy zainteresowani zrównoważonym rozwojem.
Rael mówi.
.
Drewno pochodzi z odpadów przemysłowych.
Ich papier również pochodzi z recyklowanego papieru gazetowego.
Interesują nas subtelne elementy architektury – materiał, który angażuje twoją rękę, może być różny od tych, które przyciągają twoje oko.
Polimer drewna i cementu może być wzmacniany włóknami dla dodatkowej wytrzymałości i poddawany różnym wykończeniom.
Są naprawdę wytrzymałe i piękne.
Rael mówi.
Ogromny potencjał wykorzystania tych materiałów w nowy elastyczny i zrównoważony sposób.
.
LKH + 30 Kirstie van Noort: Nowe podejście do tradycyjnej ceramiki Niektórzy projektanci starają się, aby materiały były bardziej inteligentne; projektantka produktów Kirstie van Noort koncentruje się na zwiększaniu wrażliwości.
Projekt Colour Collision, we współpracy z Rogierem Arentsem, składa się z porcelanowej zastawy stołowej nasyconej sokiem czerwonej kapusty, a następnie ostrożnie zanurzonej w kąpieli o różnym pH.
Efekty są zaskakujące: początkowo prawie czarny barwnik roślinny ulega transformacji, uzyskując ziemiste odcienie, od złota żniwnego po zielonkę dziwki, a także cynobrowy, kobaltowy i purpurowy.
Niedawno van Noort wykorzystał ten proces na większych porcelanowych talerzach – bocznych stołach – oprócz talerzy, miseczek i kubków.
Produkty Colour Collision są wykończone przezroczystym szkliwem i wypalane, ale ich surowe spody gliniaste są odsłonięte, zapewniając link do kolejny z projektów van Noorta, zwany 6: 1.
Ten stosunek odnosi się do ilości odpadów, które generuje glina porcelanowa: każdy czysty biały kilogram (2,2 funta) zawiera sześć kilogramów (13,2 funta) resztek, które pozostały.
Produkty 6: są samoprzylepne, by tak rzec, śladowe ilości beżowych i rdzawych glinek sprawiają, że te miejsca są demonstracyjnymi ambasadorami czterech kopalni w Wielkiej Brytanii, z których pochodzą ich surowce.
.
DM + 30 Stonecycling: Konwersja odpadów budowlanych na surowiec Proces StoneCycling został objaśniony wizualnie (wystarczy dodać ciepło).
Zdjęcie dzięki uprzejmości Lisa Klappe / Design Academy Eindhoven Pulverize, wywierać presję i dodawać ciepło: tak powstaje kamień w naturze.
Podczas studiów w Design Academy w Eindhoven projektant produktu Tom van Soest zdołał zmechanizować proces za pomocą młynka do ubrań i pieca.
Surowiec pochodzi z rozbiórki i odpadów budowlanych lub odpadów produkcyjnych – od cegieł po panele słoneczne – bez konieczności stosowania środków wiążących.
Oznacza to, że StoneCycling (firma, którą firma Soest założyła ze swoim partnerem, Ward Massa), oferuje możliwość ciągłego, wolnego od odpadów cyklu produkcyjnego.
Blat może być przeszlifowany do ok
[przypisy: energooszczędne okna pcv, Dmuchawy bocznokanałowe, inhibitor korozji ]

Powiązane tematy z artykułem: Dmuchawy bocznokanałowe energooszczędne okna pcv inhibitor korozji